Jak to wszystko się zaczęło? 😉

Wrocławska Setka to restauracja, która ma zaledwie kilka lat, ale przez mieszkańców stolicy Dolnego Śląska uznawana jest już za miejsce kultowe, a kolejny lokal sieci powstał w Warszawie w 2017 roku. 

Na początku naszej współpracy do lokalu ktoś się włamał – co ciekawe, niczego nie ukradł, “rozbójnik” nalał sobie za to talerz zupy 🙂 Za sprawą naszych działań promocyjnych o akcji “Poszukiwany, Poszukiwana…”, której celem było odnalezienie “włamywcza” w celu podziękowania mu za dobre zachowanie, wypowiadały się zarówno media lokalne (m.in. “Gazeta Wrocławska”, tuWroclaw.com), jak i ogólnopolskie (m.in. TVN, Onet, “Gazeta Wyborcza”, dlaStudenta.pl).

Klimat lokalu jest nam bliski, więc z radością obsługujemy Setkę w zakresie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TripAdvisor), CI, projektów graficznych (m.in. menu, standy na stoliki, plakaty, ulotki, naklejki), fotografii produktowej oraz PR. Prowadzenie komunikacji Setki wymagało zintegrowanej strategii marketingowej, którą również opracowaliśmy – jej założenia okazały się słuszne, ponieważ w krótkim okresie czasu zauważyliśmy znaczne wzrosty fanów oraz ich zaangażowania. 

Dzięki odpowiednio prowadzonym działaniom, udało nam się nawiązać kontakt ze znanymi muzykami, którzy stali się Ambasadorami lokalu. Jako jedni z pierwszych w Polsce, przeprowadziliśmy na fp lokalu konkurs z wykorzystaniem FastTony live reactions.